ÚLtiMA PubLicAciÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs avui és l'últim dia que escriure al blog ja que s'han acabat les classes i per tan s'ha acabat el temari!! L'últim dia, el 31, vaig exposar el projecte, tenia ganes de fer-ho ja que em poso bastant nerviosa esperant a que arribi el dia de la exposició, pel contrari, alhora d'exposar normalment estic nerviosa, em costa parlar davant de la gent... pero aquell dia no se, estava trankila i crec que em la exposició va estar bé, suposo perque el projecte que hem fet ens interessava bastant ja que en cap assignatura ens han deixat triar lliurement el tema i en aquest cas el vam triar nosaltres perque estavem interessades, i ... s'agraeix molt!!. Així és més fàcil per a nosaltres fer-lo.
La meva avaluació sobre aquest blog és molt positiva, ja que m'ha sigut molt fàcil escriure i exposar el que penso i com em sento. Al principi hem va costar una mica acostumar-me pero amb el pas del temps ho vaig superar i em sentia molt còmode escrivint. Espero que no se us hagi fet pesat llegir el meu blog pero he intentat que fos una mica divertit amb algún video, algunes fotos... bueno per acabar desitjar-vo bones vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! adéuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()