Blogia

tHaiS...

ÚLtiMA PubLicAciÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs avui és l'últim dia que escriure al blog ja que s'han acabat les classes i per tan s'ha acabat el temari!! L'últim dia, el 31, vaig exposar el projecte, tenia ganes de fer-ho ja que em poso bastant nerviosa esperant a que arribi el dia de la exposició, pel contrari, alhora d'exposar normalment estic nerviosa, em costa parlar davant de la gent... pero aquell dia no se, estava trankila i crec que em la exposició va estar bé, suposo perque el projecte que hem fet ens interessava bastant ja que en cap assignatura ens han deixat triar lliurement el tema i en aquest cas el vam triar nosaltres perque estavem interessades, i ... s'agraeix molt!!. Així és més fàcil per a nosaltres fer-lo.

La meva avaluació sobre aquest blog és molt positiva, ja que m'ha sigut molt fàcil escriure i exposar el que penso i com em sento. Al principi hem va costar una mica acostumar-me pero amb el pas del temps ho vaig superar i em sentia molt còmode escrivint. Espero que no se us hagi fet pesat llegir el meu blog pero he intentat que fos una mica divertit amb algún video, algunes fotos... bueno per acabar desitjar-vo bones vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! adéuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RiendoRiendo

 

PrEsENtAcIoNs dE WebQuEsT...!!!!!

PER FI VA ARRIBAR EL DIA D'EXPOSAR LES WEBQUEST!!! tenia moltes ganes d'exposar-la perque hem tingut tants i tantsproblemes que.... hem feia por obrir l'USB i no trobar-me la pàgina tal i com la vam deixar, de fet no ens la vam trobar igual perque se'ns havia borrat un títol pero bueno... va ser divertit veure com la gent exposava amb orgull les seves webs. Ja que pel que vaig poguer observar tothom va tenir molts problemes per fer-la i arribar a la presentació i veure que t'ha sortit bé es molt recomfortant!!! suposo que tareu d'acord amb mi!

Tothom es va currar les seves webs i tot va sortir molt bé!! Riendo

PrEseNtAciOnS dEls PrOjEcTeS....!!

Fa algo de temps que no escric, les meves raons es que he nat de cul fent els últims treballs... però bueno avui vull parlar del dia 21-05-06, aquest dia vam començar a fer les presentacions dels nostres projectes.

Personalment a mi em sembla bé fer-ho encara que a mi no m'agradi exposar però trobo que és una bona manera de saber que estàn creant els nostres companys.

Les presentacions de l'altre dia van ser molt interessants. Hi van haver 10 exposicions, algunsd dels temes que és van exposar tractaven de reciclatge, el canvi climàtic, els valors a través dels dibuixos animats, ciutadanía i valors, la palma i si m'en deixo algún perdoneu-me!!!! els temes que més hem van impactar més van ser la dinamització de les classes de repàs i l'aparell digestiu que va se rmolt divertit i els jocs florals vaig trobar que estava molt ben pensat . No se, tots hem van agradar força, hi va haver imaginació, originalitat i vaig veure a la gent que exposava molt tranquil·la, sensenervis ni res, suposo que perqué som una classe petita i no fa tan de respecte. espero que jo també estigui així de tranquil·la.

eDUcAcIÓ EsPEcIaL....!!!!!

Ahir vam assistir a una xerrada sobre educació especial. La Sandra, el dia anterior ens va fer cinc céntims sobre aquest tema. Ens va explicar el tipus de malalties que ens podríem trobar com ara l'autisme, doble personalitat, asperger, rett o retard mental. Ens va explicar una mika les característiques pel damunt. A més ens va ensenyar alguns materials adaptats per aquestes persones per facilitar el seu treball diari amb un ordinador, una de les coses que hem va sobtar, era la quantitat de teclats que estaven adaptats per aquestes persones,realment molt útils. Em va semblar interessant perqué se'ns va acudir a la meva companya de projecte de final de curs i a mi, una idea molt interessant per al nostre treball.

Tot aquesta informació, ens la va passar perqué que al dia següent ens venien a fer una xerrada sobre tot això. La veritat que hem va nar molt bé ja que jo en aquest tema no estava gaire ficada.

La xerrada va constar de dues parts: la primera encapçalada per una companya de classe, la Núria, ella ens va expliar la seva experiéncia com a monitora amb aquestes persones, ens explicava que estava molt agust, que primer li va costar una mika acostumar-se però que després estava molt contenta. També ens va explicar una mika les activitats que duien a cap en aquell casal, com s'organitzavn... La segona part encapçalada per un noi que és deia Víctor, que va estudiar la carrera d'educació especial i que actualment, com a professional és dedicava a aquest sector. Ell treballava amb nens, i també ens va explicar la seva experiéncia i les característiques de cada una de les diferents enfermetats amb els nens que ell treballava, l'autisme,  la doble personalitat, retard mental...  no havia tingut l'oportunitat d'assistir a una xerrada com aquesta, i realment tampoc tenia molta informació sobre el tema, però ara, després d'haver assistit a aquesta xerrada ho vec d'una altra manera penso que és una feina dura, però veient com parlaven ells dos, penso que és molt agraïda i sobretot per treballar-hi, necessites que t'agradi el que fas, sentirte bé amb tu mateix i sobretot amb els altres.

QuiN MAtí....!!!!!

Hooooooooooooooooooooooooooooolaaa! bueno avui era l'últim dia per acabar la webquest, me aixecat amb molta son, me duxat i he anat disposada ha acabar la web. Resulta que hem arribat a classe i el Nacho no hi era, ha sigut sospitòs xo bueno, ens hem sentat hem encés els ordinadors.... però de sobte ha vingut el conserge dient que el Nacho no vindria i que no ens podiem kedar a la classe perque l'havia de tancar...

Total que havui me aixecat a les 06:45, per estar-me al bar fins a les dotze torrant-me al solet , la veritat es que m'ho he passat bastant bé perqué hem estat jugant a cartes i de més. A més hi havia una exposició sobre la extremada violéncia que és dona a la zona del Sàhara, ha sigut interessant.

I després de no fotre res durant tot el matí doncs..... aquestsa tarda toca pencar una mika que hi ha MOLTS TREBALLS A FER!!!! i he volgut começar per escriure una mika més per akí.

wEbQUeST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs un dia més el Nacho a posat a prova les nostres habilitats informàtiquesSorprendido, ja que avui ens ha explica’t com crear una webquest. Personalment me posat bastant nerviosa fent la webquest ja que m’ha costat una mica arrancar.

 Hem començat provant coses que ell anava explicant i tot anava molt bé: canviar un color per aquí, posar un nom allí, triar el tipus de lletra que voliem... fins que ens ha dit que ja podiem començar a cercar imatges, informació... en el nostre cas, la Rosa i jo hem triat la ciutat de Roma per fer la web,  i  una vegada tinguéssim tota la informació necessària, ja podiem començar a fer la pàgina. Aquí ha començat el patiment perquè tot el que ens havia estat explicant i que ens sortia, alhora d’aplicar-ho tot pffffffffff no ens sortia res, no sabiem com fer els links, insertar la imatge de fons... però bueno suposo que quan practiquem una mica més i anem provant coses, tot sigui més fàcil... espero que sigui com el blog, primer bastant costós però després bastant interessant.

--...pEr un diA SoM aCtors, DirEcToRs, GuiONistEs...---

--...pEr un diA SoM aCtors, DirEcToRs, GuiONistEs...---

 

Avui m'ha agradat molt l'activitat que hem fet, muntar un curt de deu minuts tema lluire i en una hora aproximadament.... això que acabo d'escriure sona molt bé xo kuan ho ha dit el Nacho.... buffff he pensat que.... era impossible, realment he flipat bastant ja que ens esperavem que ens donès un sobre amb la temàtica que haviem de fer, no se més o menys unes pautes a seguir o algo...jeje.

Pensava en un primer moment que era impossible perque ens hem separat per grups per decidir el tema i veia que al nostre grup no ens sortia res i sincerament jo era una mica pessimista ja que m'havia bloquejat i en aquell moment no se m'acudia res de res... Però a mida que ha anat passant el temps i em començat a dir idees ens hem anat engrescant i ens ha sortit una idea que podiem dur a terme. No us vull dir quina és perque les veurem a classe i així serà més divertit i més vergonyós també jejeje .

Per acabar dir que he rigut moltíssim fent-ho!!!!!!!! que m'ho he passat molt bé!!! I que tinc ganes de veure el que ha fet cada grup..!!!

Apa adéuuuuuuuuuuuuuu!!

...JAJAJAJAJA...

...JAJAJAJAJA...

Riendoavui hem parlat dels tipus de plànols que es fan servir per fer una pel·lícula i el que volia trasmetre el director emb cadascún d'ells.Mireu aquest curtmetratje i jutjeu vosaltres mateixos.... a mi m'ho van enviar fa poc i...... vaig riure moooooooolt i també vaig flipar bastant.... podreu observar diferents tipus dels plànols xo crec que serà amb el que menos us fixeu.... jajajaja

http://www.youtube.com/watch?v=exOLhn8lzqI

 

_pEtitA ReFLeXIÓ sobRE el BLog_

_pEtitA ReFLeXIÓ sobRE el BLog_

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nomes dir que aquest blog es molt divertit i sobretot moooooooolt còmodeee!!!!!!!!! em pensaba que no m'ensortiria xo..... vec que poc a poc està agafant una mika de forma... això si al principi em pensaba que em tornaba boja alhora de ficar colors, enlaces i les imatges i tota la resta, perquè una cosa se'm borrava, l'altre no és ficaba, després els colors no és veient bé però bueno amb el pas de les hores i lde les desesperacions he aconseguit penjar alguns articles que ja és molt .... jejejeje

Ara que més o menys se com va, encara que he d'aprendre moltes coses més, penso que és una molt bona idea la creació de tots els blogs ja que així tots podem veure les opinions de tots i comunicar-nos tots amb tots.

... eL TrEn dE La bRuJa...

... eL TrEn dE La bRuJa...

El primer que he de dir sobre aquest  curt, és que em va agradar molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi les pelis de por i d’intriga m’encanten, sobretot les pelis que donen una imatge durant tota la película i al final res del que tu pensaves o creies que sabies no te res a veure.... es el que em va passar amb aquest curt, jo pensaba (suposo que com tothom) que era un experiment per l’home que tava sentat a la cadira, per controlar quant de temps era capaç d’aguantar la por que li provocaven, tot per diners, per cert si a mi em donèssin 12.000 euros proposant-me el que li van proposar a aquest home també els acceptaria!! jejejeje. Pero quan vaig observar que entrava un home i li pegaba un tiro..... relament vaig flipar!!!! Sorprendido. En un principi no entenia res, xo una vegada fora de classe i analitzant tot el que había passat amb les companyes vaig arribar a la conclusió que era un experiment per veure si l’home que había de disparar era capaç de fer-ho.... i com vam veure el seu grau de lokura era bastant elevat!!!!!  hem va semlar una tècnica increíble i molt bona!

 

XeRRaDa SobRe ElS VideOjoCS 05-03-07

XeRRaDa  SobRe ElS VideOjoCS                                                                                  05-03-07

En aquesta classe va venir un noi a fer una xerrada sobre els videojocs. Ens va explicar quan van aparèixer els videojocs, quins van ser els màxims impulsors d'aquests i la modernització de jocs i consoles fins al nostre temps. Ens feia entendre la seva manera de veure els jocs, no nomes són un simple entreteniment, sino que són tot un art. Darrere de la fabricació de qualsevol joc hi ha moltes hores de treball, molta gent treballant i una detallada selecció de les diferents característiques per a cada un dels jocs que es fabriquen, com per exemple la edat adecuada de cada joc per a cada usuari.

Aquesta xerrada em va fer reflexionar bastant, ja que jo mai m'havia parat a pensar la quantitat de treball i de llicències que suposa fer un joc, el pressupost que suposa, i el que es vol transmetre amb els jocs: un interacció entre persones o una búsqueda d'estratégies per solucionar certs problemes o simplement diversió. Va ser una sessió divertida i molt interessant.