QuiN MAtí....!!!!!
Hooooooooooooooooooooooooooooolaaa! bueno avui era l'últim dia per acabar la webquest, me aixecat amb molta son, me duxat i he anat disposada ha acabar la web. Resulta que hem arribat a classe i el Nacho no hi era, ha sigut sospitòs xo bueno, ens hem sentat hem encés els ordinadors.... però de sobte ha vingut el conserge dient que el Nacho no vindria i que no ens podiem kedar a la classe perque l'havia de tancar...
Total que havui me aixecat a les 06:45, per estar-me al bar fins a les dotze torrant-me al solet , la veritat es que m'ho he passat bastant bé perqué hem estat jugant a cartes i de més. A més hi havia una exposició sobre la extremada violéncia que és dona a la zona del Sàhara, ha sigut interessant.
I després de no fotre res durant tot el matí doncs..... aquestsa tarda toca pencar una mika que hi ha MOLTS TREBALLS A FER!!!! i he volgut começar per escriure una mika més per akí.
1 comentario
Rose!! -