Blogia
tHaiS...

wEbQUeST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs un dia més el Nacho a posat a prova les nostres habilitats informàtiquesSorprendido, ja que avui ens ha explica’t com crear una webquest. Personalment me posat bastant nerviosa fent la webquest ja que m’ha costat una mica arrancar.

 Hem començat provant coses que ell anava explicant i tot anava molt bé: canviar un color per aquí, posar un nom allí, triar el tipus de lletra que voliem... fins que ens ha dit que ja podiem començar a cercar imatges, informació... en el nostre cas, la Rosa i jo hem triat la ciutat de Roma per fer la web,  i  una vegada tinguéssim tota la informació necessària, ja podiem començar a fer la pàgina. Aquí ha començat el patiment perquè tot el que ens havia estat explicant i que ens sortia, alhora d’aplicar-ho tot pffffffffff no ens sortia res, no sabiem com fer els links, insertar la imatge de fons... però bueno suposo que quan practiquem una mica més i anem provant coses, tot sigui més fàcil... espero que sigui com el blog, primer bastant costós però després bastant interessant.

0 comentarios