Blogia
tHaiS...

... eL TrEn dE La bRuJa...

... eL TrEn dE La bRuJa...

El primer que he de dir sobre aquest  curt, és que em va agradar molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi les pelis de por i d’intriga m’encanten, sobretot les pelis que donen una imatge durant tota la película i al final res del que tu pensaves o creies que sabies no te res a veure.... es el que em va passar amb aquest curt, jo pensaba (suposo que com tothom) que era un experiment per l’home que tava sentat a la cadira, per controlar quant de temps era capaç d’aguantar la por que li provocaven, tot per diners, per cert si a mi em donèssin 12.000 euros proposant-me el que li van proposar a aquest home també els acceptaria!! jejejeje. Pero quan vaig observar que entrava un home i li pegaba un tiro..... relament vaig flipar!!!! Sorprendido. En un principi no entenia res, xo una vegada fora de classe i analitzant tot el que había passat amb les companyes vaig arribar a la conclusió que era un experiment per veure si l’home que había de disparar era capaç de fer-ho.... i com vam veure el seu grau de lokura era bastant elevat!!!!!  hem va semlar una tècnica increíble i molt bona!

 

0 comentarios