Blogia
tHaiS...

_pEtitA ReFLeXIÓ sobRE el BLog_

_pEtitA ReFLeXIÓ sobRE el BLog_

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nomes dir que aquest blog es molt divertit i sobretot moooooooolt còmodeee!!!!!!!!! em pensaba que no m'ensortiria xo..... vec que poc a poc està agafant una mika de forma... això si al principi em pensaba que em tornaba boja alhora de ficar colors, enlaces i les imatges i tota la resta, perquè una cosa se'm borrava, l'altre no és ficaba, després els colors no és veient bé però bueno amb el pas de les hores i lde les desesperacions he aconseguit penjar alguns articles que ja és molt .... jejejeje

Ara que més o menys se com va, encara que he d'aprendre moltes coses més, penso que és una molt bona idea la creació de tots els blogs ja que així tots podem veure les opinions de tots i comunicar-nos tots amb tots.

0 comentarios