Blogia
tHaiS...

PrEsENtAcIoNs dE WebQuEsT...!!!!!

PER FI VA ARRIBAR EL DIA D'EXPOSAR LES WEBQUEST!!! tenia moltes ganes d'exposar-la perque hem tingut tants i tantsproblemes que.... hem feia por obrir l'USB i no trobar-me la pàgina tal i com la vam deixar, de fet no ens la vam trobar igual perque se'ns havia borrat un títol pero bueno... va ser divertit veure com la gent exposava amb orgull les seves webs. Ja que pel que vaig poguer observar tothom va tenir molts problemes per fer-la i arribar a la presentació i veure que t'ha sortit bé es molt recomfortant!!! suposo que tareu d'acord amb mi!

Tothom es va currar les seves webs i tot va sortir molt bé!! Riendo

0 comentarios