Blogia
tHaiS...

PrEseNtAciOnS dEls PrOjEcTeS....!!

Fa algo de temps que no escric, les meves raons es que he nat de cul fent els últims treballs... però bueno avui vull parlar del dia 21-05-06, aquest dia vam començar a fer les presentacions dels nostres projectes.

Personalment a mi em sembla bé fer-ho encara que a mi no m'agradi exposar però trobo que és una bona manera de saber que estàn creant els nostres companys.

Les presentacions de l'altre dia van ser molt interessants. Hi van haver 10 exposicions, algunsd dels temes que és van exposar tractaven de reciclatge, el canvi climàtic, els valors a través dels dibuixos animats, ciutadanía i valors, la palma i si m'en deixo algún perdoneu-me!!!! els temes que més hem van impactar més van ser la dinamització de les classes de repàs i l'aparell digestiu que va se rmolt divertit i els jocs florals vaig trobar que estava molt ben pensat . No se, tots hem van agradar força, hi va haver imaginació, originalitat i vaig veure a la gent que exposava molt tranquil·la, sensenervis ni res, suposo que perqué som una classe petita i no fa tan de respecte. espero que jo també estigui així de tranquil·la.

0 comentarios